Cem Akkılıç Cemology Onuncu köy Manşetler

Cem Akkılıç Cemology Onuncu köy Manşetler
Gericilere hoşgörü göstermek yüce bir terbiye göstergesi değil, bir milletin mutluluğuna, şerefine ve namusuna göz dikenlere hoşgörüdür ki, hiçbir zaman, hiçbir kişi buna izin veremez!’ Mustafa Kemal Atatürk

20 Aralık 2014 Cumartesi

İsrail emperyalizmi; ancak Atatürk modeli ile yıkılır...

İsrail'e iş gereği  belki beş yüz defa gittim geldim. Yahudi işçilerle konuştum. Sıradan bir liman işçisi 4000 Amerikan doları karşılığı maaş alıyor. Hemen yanında Ürdün var. İnsanlar açlıktan sürünüyor. Ne tuhaf... Aynı coğrafyanın insanları...

Oturdum ve düşündüm; bunun sebebi ne olabilir dedim kendi kendime... 


İsrail çölün ortasında kup kuru bir ülke. Nüfusu 6 milyon... Yaşlıları ve çocukları çıkart; 3 milyon kalmaz geriye... Peki nasıl oluyor ve İsrail dünyaya hâkim oluyor?!..

İsrail, bildiğiniz çük kadar bir yer, etrafı İslam ülkeleri ile dolu... İsrail hepsini içten kuşatmış, AKP tipinde bir çok siyasal parti ile İslam ülkelerini ele geçirmiş...

Petrolü beleşe içiyor İsrail... Müslümanlara ait bütün kaynakları sonuna kadar sömürüyor... İslamcı terörist örgütleri besleyen, kollayan İsrail, çük kadar boyuyla 2 Milyarlık Müslüman dünyasına açıkça posta koyuyor...

İsrail emperyalizmi; ancak Atatürk modeli ile yıkılır... Tam bağımsızlık olmadan İsrail'i yenemezsiniz...


AKP gibi milli olmayan dinci siyasal partiler olduğu sürece, Türk insanı çile çekmeye devam eder, ayda 850 Türk lirası asgari ücrete talim ederken, Türkiye'nin iliklerini sömüren İsrail kendisini ve halkını ihya eder...

Unutmayın ki; besmele çekmeyle adam olunsaydı, Araplar süper güç olurlardı.

Cem Akkılıç

21 Aralık 2014

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Designed by Cem Akkılıç
Political Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory