Cem Akkılıç Cemology Onuncu köy Manşetler

Cem Akkılıç Cemology Onuncu köy Manşetler
Gericilere hoşgörü göstermek yüce bir terbiye göstergesi değil, bir milletin mutluluğuna, şerefine ve namusuna göz dikenlere hoşgörüdür ki, hiçbir zaman, hiçbir kişi buna izin veremez!’ Mustafa Kemal Atatürk

14 Ocak 2009 Çarşamba

Erdinç Aras gibi hırsızları ne yapmalı


Bir sahtekarın izini sürüyorum


Daha önce ''Biz kaç kişiyiz'' sitesinden bir kullanıcı, ''Cumhuriyet çıkmazı'' başlığını taşıyan yazımı araklamış ve sitede ''kendisi yazmış gibi'' utanmadan yayınlamıştı. Bu emek hırsızı aklınca yazımın başlığını değiştirerek ''yakalanmayacağını'' düşünmüştü.

Dün internette küçük bir araştırma yaptım ve ''Atatürk olmak'' isimli yazımın ''başlığı değiştirilerek'' araklandığını gördüm.

Utanmaz emek hırsızlarına bu defa Erdinç Aras isimli sözde yazar da katılmış oldu. Gerçi yazıyı araklayıp, yayınlamış olmasından bu yana bir hayli süre geçmiş. Benim yazıyı yazdığım tarih olan 25 Temmuz 2008'den yaklaşık 4 ay sonra, yani 14 Kasım 2008 Pazar gününe denk getirmiş. Çok büyük olasılıkla yazımın ''unutulmuş'' olduğunu düşünerek bir süre beklemiş. İşin asıl trajikomik kısmı ise bundan sonra başlıyor. Ardahansesi.com sitesi, okurlarının karşısına nasıl çıkacak bundan sonra. Büyük bir güven kaybı oluşmayacak mı? Ya da okurlarına bu konuda neler söyleyecekler? Çünkü ben konunun üzerine gitmeye karar vermiş durumdayım.


İşte sahte köşe yazarı bu defa başka fotograf kullanmış!


İşte bu uyanık yazar bozuntusu ERDİNÇ ARAS, araklayıp yayınladığı yazıların alt kısmına mail adreslerinide bırakmış;

erdincaras@hotmail.com info@ardahansesi.com

Bu akıllı bıdık sözde yazar Erdinç Aras isimli muhterem, aynen diğer hırsızlar gibi çaldığı yazıların sadece başlığını değiştirerek, yaptığının gün yüzüne çıkmayacağını sanarak ne kadar salak olduğunu göstermiş oldu bizlere.

Google'ın, internet aleminde yazılan her yazının bir kopyasını kaydettiğini (hemde tarihiyle) bilemeyecek kadar akılsız ve cahil olan bu zavallıları yakaladıkça, bu sayfada ''AFİŞE'' etmeye karar verdim.

İşte yazımın çalındığına kanıt olarak ekran görüntüsü yayınlıyorum.

http://img152.imageshack.us/img152/713/erdinaraswt1.jpg

Şimdi vereceğim linkte ise sahte yazarın sayfasını göreceksiniz;

http://www.ardahansesi.com/koseyazi/234/peki-ne-oldu-o-milli-ruha

* * *

Ve diğerine geçelim; aklınca uyanık başka birisi daha, aynen diğerleri gibi başlığı değiştirerek yakayı ele vermeyeceğini düşünmüş. Ancak bu hırsızımın ismi saklı, çünkü ismini belirtmemiş.

http://sultansultan7.spaces.live.com/?_c11_BlogPart_BlogPart=blogview&_c=BlogPart&partqs=amonth%3d10%26ayear%3d2008

http://img128.imageshack.us/img128/8356/ikincihrszua8.jpg

* * *
Şimdilik sizleri Osman Börütecene'nin bu kişiler hakkında çok anlamlı bir yazısıyla baş başa bırakıyorum. Fakat kendisi, alttaki başlıktan anlayacağınız gibi ''İMKANSIZ'' demiş olup, umutsuz olsa bile, ben yakaladığımız her hırsızın toplumun karşısına çıkartılıp afişe edilmesinden yanayım.

Cem Akkılıç
15 Ocak 2009

İşte Osman'ın yazısı. (Yazının yorumlarını okumanızı tavsiye ediyorum)

Kopya içerikle baş etmek neredeyse imkansız


* * *

Yayınlamış olduğu tüm yazılar çalıntı çıktı!

Ekleme: Az önce bir araştırma daha yaptım. Hırsızımız meğerse sadece benim yazımı çalmakla kalmayıp başka yazarlarında yazısını araklıyormuş. Benimde yazılarımı gönderdiğim İzEdebiyat sitesinden Nejat Dilaver isimli yazarın, Erdoğanizm isimli yazısını çalmış.

İlginçtir Nejat bey benim okuyucumdur ve Mektupların ortak dili, vatanseverlik isimli yazıma kendisinin yollamış olduğu bir e-postasını eklemiştim.

İşte Nejat Dilaver'in, Erdinç Aras tarafından çalınıp, klasik yöntemle başlığı değiştirilerek, Ardahansesi sitesinde yayınlanmış yazısı. En kısa sürede bu durumu Nejat beye bildireceğim.

Not: Üstteki linkler gerçek sahibine ait yazılardır.

http://www.izedebiyat.com/yazi.asp?id=73805

http://www.ardahansesi.com/koseyazi/281/erdoganizm-ve-demogolji

* * *

http://www.sokaktayiz.net/node/943

http://www.ardahansesi.com/koseyazi/301/fikri-yoktur

* * *

http://www.izedebiyat.com/yazi.asp?id=10854

http://www.ardahansesi.com/koseyazi/294/toplum-ve-bencilik

Bu linkte bulunan yazıda ise bizim Erdinç, öteden beri ‘’devrik cümleler’’ falan kullandığını yazarak, nasıl bir deha(!) olduğunu göstermiş. Bu muhteşem yazarın bu zamana kadar büyük medya kuruluşları tarafından keşfedilmemesi çok ilginç aslında. Demek onu keşfetmek bana kısmetmiş.

http://www.sahancoker.com/devrimci.htm

http://www.ardahansesi.com/koseyazi/304/devrimci-duslerim



(İlgili başlıklara ulaşmak için üzerlerini tıklayınız.)


HIRSIZIMA CEVAP VERDİM!

* * *

Şortla Namaz kılan din baronu


Cemology Onuncu köy Ana Sayfa


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Designed by Cem Akkılıç